10 Nisan 2009 Cuma

Dargın mıyız?


Ezginin Günlüğü söylerse bir de.


bu sabah uyanırken tam
karşıma çıktın
bu sabah uyanırken tam
kara karaydı gözlerinin akları
kara karaydı gözlerin

dargın mıyız, dargın mıyız, dargın mıyız yoksa, dargın mıyız?
bu sabah uyanırken tam

sana üryani eriği hoşafı yaptım
yanına domatesli pilav yemedin

durdun öyle karşımda mahzun
bana çok uzaklardan baktın
her bahar erguvanlar içinde yaşardık
bu bahar erguvan görmedim desem yeri

Can YÜCEL, babasıyla barışmak için, erik hoşafı yapmış, domatesli pilav yapmış, çare yok. Nazımız en çok sevdiklerimize geçer. Naz ederiz, küsmüş gibi yaparız bazen. Bazen de öyle kırılırız ki barışmak vakit alır. Bazen sevdiğimize, bazen çoluğa, çocuğa, illaki en sevdiklerimize. Tatlı bir bakış yeter bazen, bazen yeni gün, bazen bir çocuk oyunu. Ya da sevdiği bir lezzet. Çocuksa nazlanan, bir parça çikolata, bir dilim kek, bir park gezintisi mesela. Ya da bizim evin en sevileni makarna. Domatesli olur, peynirli olur, kıymalı, belki erişte. Ya sizin evde? Sizin hane üyeleri hangi lezzetle kolayca bırakır nazı?



8 yorum:

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

ben kendi adıma çikolata ve çikolatalı herşeye naz yapamam :)

pelince dedi ki...

Büyük oğlan çikolata,
küçük kuş kakaolu süt,
babamız ekmek kadayıfı,

Ben malum hiç bir lezzete naz etmem :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Valla ben börek yapsın eşim hemen barışırım :))
ben fazla küste kalamam, en fazla 1 ay dermişim :))

bana patates kızart,dolma yap,enginar yap,börek aç,gezmeye götür,çok güzelsin de barışırım :))

nazım yoktur yani..kızım mı? o kolay göbüşe öpücük yeter :)
eşim mi? o inatçı,ona pasta yapmam lazım,

İnci Yemek dedi ki...

insanlar hep en sevdikleri tarafından kırılır gücenirler değilmi necla.Nazları da onlaradır zaten senin dedigin gibi.Çok kırılmış isem durumu makarna bile zor kurtarır:)sevgiler...

Unknown dedi ki...

bayıldım ellerne saglık

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

eşim fındıklı kurabiye,oğlum bonibon ben de dondurmaaaa:))))
öptüm canım
mutlu pazarlar

meltemmutfakta dedi ki...

Bizim evdede çok sık yapılır ve çok sevilir.Hatta yayımlanmayı bekleyen birsürü tarif ve fotoğraf var.Seninkide çok iştah açıcı duruyor.Ellerine emeğine sağlık.Harika görünüyor.
İyi bir hafta geçirmen dileğiyle.
sevgiyle kal,


www.meltemmutfakta.com

gulsev dedi ki...

durdun öyle karşımda mahzun
bana çok uzaklardan baktın
her bahar erguvanlar içinde yaşardık
bu bahar erguvan görmedim desem yeri
Harikaaaa gecenin bu saatinde dumur oldum, duygu seline kapıldım, ne kadar severim bu ezgiyi, ne kadar dokunur içimizde bir yerlere..
Teskrler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin