7 Haziran 2009 Pazar

Yine Çilek






Yine çilek, ama yorumsuz!

14 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

arkadaşım sen yorum yapmasanda benim ağzım sulandı ki bu da yeterince açık bir yorum!! :D
canımsın çok öpüyorum seni
13 haziranda çok dua edeceğim. ;)
(inşallah yanlış hatırlamıyorum!)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ne harika bir meyvedir şu çilek...
ellerine sağlık canım,reçel nefis görünüyor...
öpüyorummm

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle çilek ve portakaldan asla bıkmam:))Ayrıca nefis gözüküyor eğer bana çilek verirsen bende sana makaron vereceğim:)))

made in funda dedi ki...

CANIM REÇELİN MUHTEŞE GÖRÜNÜYO.AMA TARİFİ DE MUTLAKA OLMALI.BEKLİYORUM BAK..HERKES SENİN KADAR USTA DEĞİL. ONA GÖREEEE.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

meltemmutfakta dedi ki...

Şablonumdanda belli olduğu üzere Çilek en sevdiğim meyve...
Reçelinde harika görünüyor ellerine sağlık arkadaşım.Kıvam ve renk süper görünüyor.
sevgiyle kal,
www.meltemmutfakta.com

İnci Yemek dedi ki...

neclacım bazen ifadelerin bittiği zaman beden dilleri ile konuşulur ben bu tabloyu görünce ona benzettim:)bir bakışta canım çileğin versiyonları reçelin mis gibi olmuş kreman ise kokusu buraya geldi ellerine sağlık canım.
sıcacık sevgiler..

İnci Yemek dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

yoruma ne gerek hayatın güzelliği anlamı enfesss


ellerine sağlık
sevgilerrrrr

Unknown dedi ki...

sen yorumsuz de yorumu biz yaparız kışa hazırlık reçeller yapılmış ellerine sağlık afiyetle yiyin inşallah

pelince dedi ki...

Ekmeğimin üzerine yağ sürdüm bekliyorum tarifini :) nefis olmuş,ellerine sağlık...

Afiyet olsun...

pelince dedi ki...

Neclacım sınav nasıl geçti ??? keyifler nasıl ??

pelince dedi ki...

Neclacım sınava bir hafta kalmış,inşallah tüm sorular çok kolay gelir tüm çocuklara...
İyi geceler,öpüyorum..

ipek dedi ki...

Valla çilek ayrı güzel, reçel başka güzel olmuş. Evet sınav nasıl geçti bu arada?

mutfaktakizaman dedi ki...

cilek!! bide receli olunca hic doyulurmuu??
ellerine saglik canim harika bir goruntuu mmmm kahvaltimida yapmadim, bak simdi canim cekti napicaz??;))
mutlu haftalar canim

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin